Zng67_ 3 ay 7 günlük bebeğim var salyası çok akıyor birde sürekli ellerini ağzına getirip hırslanıyor sinirli sinirli emmeye başlıyor nedeni ne olabilir aynı durumda olan birileri var mı
en_sevdiklerim2 4,5 ,6 okadar salya akıtıyordu ki bebeğim , önlükleri arkalı önlü takıyordum petekten birini alıp birini diziyordum ıslanıyordu.her gören diş çıkarack dedi salyası çok fazla diye ama bebişim 7. Ayda çıkardı🙈