Sekeranne4 Kızlar simdi farkettım göğsünde omzunda göğüs ortasında boyle lekeler var sanki yanık gibi noldu dıyorum bılmıyom dııuo bısey olmaz dıyo yayılmış oralara
Busramaden Sekeranne4 sıtresden cıkıyo bı sampuanı var onunla dus alınca gecıyo cıldıyeye gorunebılır
Dygsnk Sekeranne4 konozol sampuan alıp vücüdunu onunla yıkasın sürüp köpürtün 5 dk bekleyip durulansın son suyla öyle cıksın eşimdede var suandada hatta baya cıktı cok terlediğinde dahada artıyo yada kalın giyinirsede oluyo ama bu şampuan iyi geliyo düzenli kullanınca
Anneyimbenannemgibi Sekeranne4 Eşimden bana geçmişti muhtemelen bulaşır birşeydi bi vücut şampuanı bide sprey gibi birşey kullanmıştık hemen geçmişti bi kaç günde çok ciddi birşey değil.
Aybarsin_anasi Geçmiş olsun mantar gibi görünüyor bı doktor görsün müdahale olmazsa yayılmaya devam eder