Stella_0 Bana doktorumuz pastörize olsun demişti. Çünkü ilaç kullanan bir ineğin sütünü bile satabilirler bilemeyiz insanlar her zaman duyarlı olamayabiliyorlar. İnsanlar pastörize süt denilince kutudaki sütlerden sanıyor ama öyle değil. Onlar da nerdeyse çiğ süt gibi ömrü olan sütler. Bozuluyorlar, soğuk muhafaza gerekiyor ve yoğurtları da gayet güzel oluyor. Ben İtimat pastörize süt alıyorum tavsiye ederim.