ikizlerim var ayakta sallıyorduk annemle. uyku ve uyanıklık sürelerini önce düzenledim yine ayakta sallayarak o saatlerde uyumaları gerektiğine alıştırdım sonra bir gece bana geldiler dedim artık bitti sallamak yok. kızın yanına ben uzandım oğlanın yanına eşim uzandı göğsüne pat pat yaptım arada şşşş sesi çıkardım. ilk 2 gün mızırdanmalar oldu ama asla ağlamadılar çünkü dediğim gibi uykusu gelmeden yaparsanız sonuç vermez oyun oynamak ister saatlerce hyutamazsınız uyku saatini düzenleyin önce. artık 8.30 da besleme yapıyorum 7 aylık oldular bugün 10 dk en geç uykuya dalıyorlar. şimdiki hedefim pat pat yapmadan devam etmek sonrada yatağına koyup beklemek aşama aşama inşallah başarırım devamını da