Arkadaslar, kizim azi dislerini cikariyor 15 aylik. Bu surecte hafif ates, baya ishal ama en kotusu popoda asiri pisik olustu. Daha once hic gormedim. Kipkirmizi ve altini degistirirken bas bas bagriyor. Sudocrem kullaniyorum, bezle degilde su ile yikamaya calisiyorum, arada altini acik birakiyorum (bugun bez sermeden yataga yatirdim yataga isedi 🥲 kendime is cikardim). Neyse tecrubeli olan anneler bana yazabilirmi popoda pisik icin ne oneriyorsunuz?