ArzuAras06 Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık ve böbreğinde taş var doktorda gaz sancısı yapacak dedi ve yapıyorda hiç durmuyor biogaia damla kullanıyorum ama işe yaramıyor aynı durumu çeken varmı veya ne yapmamı önerirsiniz