Melisaa12 14 ay önce epidurel anestezi ile doğum yaptım arada ve yorulduğumda iğnenin yapıldığı yerde ağrı oluyor sanki orası kopucak gibi normal mi iğneden mi yoksa başka bi sorun mu var çözemedim.
bebekece Melisaa12 10 ay oldu hiç böyle bir durum yaşamadım normal bi durum olsa ara ara da olsa herkesin yaşaması gerek diye düşünüyorum isterseniz bir doktora danışın🤷🏻♀️