Deniz06 Bebeğim iki gündür hasta. Antibiyotik kullanıyor. Bu akşam iyileşeceği yerde iyice kötü oldu sanki. Boğazı çok ağrıyor. Yutkunurken gözlerini kapatıyor ağrıdan yavrum. 11 aylık olmak üzere. Başka ne yapabilirim iyileşmesi için?