Fatihsnm bizede kayseride gittiğimizde doktor röntgen sonucuna göre tübingen takın dedi.Taktık ama bebeğim sırt üstü yatmaya alışık olmadığı için geceleri kalın bez bağlayıp araya havlu koyuyorum bacagını ayıracak derecede gündüzleri tübingen takıyorum..ayın 5.6 sı gibi gidicez bakalım ne çıkacak inşallah düzelmiştir 🙏🏻