bambammom ılk once mavı olan yıkama jelini kullan sonra en bastakı tonık kullan makyaj sıldıgımız kucuk mendıller varya onla yap bı 10 dk kadar kalsın 2. Sıradakı peeling onu haftada 2 kere yüzüne sürüp arkasında ne kadar beklemen gerektiği yazar bekleyip yıkıyorsun sonrasında tonik kullan 3. Sıradakını anlayamadım ne oldugunu 4. Sude yıne tonık gözenek sıkılaştırıcı ve arındırıcı. Genelde ilk önce tonik sonra serum sonra nemlendirici krem sonra güneş kremi kullanabilirsiniz