Semra2557 ben aşırı çilek yedim. Çilek bulamasam çilekli herhangi bir şey, bi sakız olsun alırdım muhakkak. Öyle böyle aşermedim çileğe.😁
İz konusunda da, yediğim çilekle mi bağlantılı bilmem ama burnunun üstünde pembelik var hiç geçmeyen. Bi de en sevdiği meyve çilek, çilekli her şeye bayılıyor, çilek kokusuna bile aşık. Bu kadar.😅