Kızlar 14 gün önce doğum yaptım ve aynada merak edip dikislerime baktım ve vajinamin şekli degişmis resmen doğum sırasında kesmişlerdi ve şekli degişmis moralim bozuldu görünce bu normal mi ben mi kafaya takıyorum aklım çok karıştı neden bu kadar şekilsiz oldu diye