Umay55 Bebeğim 10 aylık bizde de durum aynı doğduğundan beri uyku problemi yaşıyoruz 40 ı çıkınca düzelir dediler yok, 3. aydan sonra uykusu düzene girer dediler yok şu zaman düzelir bu zaman düzelir dendi... ama yok uyumuyor çıldırmak üzereyim ruh gibi oldum bi çözümde bulamadım 😔😔