Masal-33 birebir aynı durumlardan dolayı ve 15 ayı yeni bitirmisken sabır taşı ile 1 günde memeyi biraktirdim. Ben de biraz garipsedim bi uzulsem mi moduna girdim ama hem yemesi maşallah hayalimden daha guzel oldu, hem de gece uykulari duzeldi. Kızım memede uyuyordu tüm gece abartısız üstümde uyurdu, ben de rahatladim. Şimdi dusununce hic pişman değilim zaten 15 ay dolu dolu emdi. Bebeğiniz için en iyisini siz hissedersiniz😊