edaabeyazel11 Bebeğim 7 gündür tuvaletini yapamıyordu çocuk cerrahisine götürdüm. Piposunda çatlak olduğunu bunun içinde yapamadığını söyledi krem verdi srup verdi geçer dedi ama hala yapamıyor ikiniyor çok canı yanıyor gibi ağlıyor ne yapmalıyım yaşayan varmı
Mom0008 edaabeyazel11 canm bnmde oğlumda var ilaçlarını düzenli sür oturtma banyosu yaptır 5 dk yaptırabilirsen bide zeytinyağı ver bi çay kaşığı kadar ben şimdi sarı kantaron duydum onu alacağım bizim ki 30 aylık çatlaktan ötürü kala tutma başladı tekrarlıyor inşallah iyi gelir diye umut ediyorum
muratnannsi edaabeyazel11 bizde de var o makat çatlağı geçmiyor ya cok zor geçiyor. Bebegm de gaz cikarirk3n cok aglio uykusunda:(
edaabeyazel11 Mom0008 benimki daha küçük ya 5 aylık. Doktor yapamadikca lagman verin zamabla ogrenicek dedi bide dubhalac şurubu verdi. Bende lagman alışkanlık yapqrda daha sonra kakasını yapmaz diye korkuyorum siz ne zamandan beri yaşıyorsunuZ
Mom0008 edaabeyazel11 bebekliğinde 10 güne kadar yapmadığı oluyordu valla kabız yapmıyordu bende arada rahatsız olunca fitil veriyordum lavman bize hiç vermedi sadece anne sütü alıyordu bu arada ama yapamıyordu 5 bucuk ayda ek gıdaya başladık yavaş yavaş düzelmeye başladı sonra bi ara bi kabız oldu çok o dönemde çatlak oluştu bugün fark ettim başka yerinde çatlak varmış yine duphalac bİzde kullandık
edaabeyazel11 Ne kadar sürede gecicdkmis peki biliyor musunuz benim bebeğim kendini çok fazla sıkıyor
Moms123 edaabeyazel11 poposuna kantron yağı sürün parmağınızla hafif bastırarak içine de sürün her altını değiştirmede iki güne düzelir bebeğimde hiç olmadı çok şükür ama doğumdan sonra bende olmuştu kantron yağını deneyin mutlaka faydasını gorur inşallah
Ayseee60 İlaçları boşverin ve doğal yıllar deneyin lütfen benim kızımda oyleydi artık yapıyor şükür. Hesabımda tarif var o tarifi yapmanızı oneririrm aysenur_ordekci