oğlum 1 yıl 2 aylık bıngıldagı henüz kapanmamıstı en son doktor kontrolünde . bu aralar tam bıngıldagının oldugu yeri iki eliyle vurmaya calısıyor ben engelledikçe de oyun sanıp yapıyor . bunun bir zararı olur mu ? acaba diyorum kapanmaya basladıgı için kafasında sıkışıklık flan hissediyor olabilir mi ? bilginiz var mı bu konuda ?