KubeyHatun eymenlelifim12 Benim kızım da öyle. Serum fizyolojiyi hava olarak veriyorum sabah akşam. Dün doktora gittik, bu şekil devam et dedi. Bir salgın varmış, bu şekil başlıyormuş. O yüzden perşembe tekrar kontrole çağırdı. Düzenli ateşini ölçün dedi