ecenaznaz Kızlar oğlum 14 aylık bugün öğlen ateşlendi ve uyuturken uykusunda sıçrıyor. Korktum acile götürdün ateşten dolayı öyle oluyor dedi doktor. Korkulacak bişey yok dedi. Ama ben yine korkuyorum. Başına gelen oldu mu acaba?
adaatuna Aselduru88 nası bir sıçrama? Benim kızımda 10 aylık ateşi çok çıkınca bir anda bir yerini koparıyorlar gibi sıçrıyor bağırıp ağlamaya başlıyor o şekilde mi acaba?