ikizannesi000 begonvilkokusu sizde gordunüz demi hadi inşallah 🤲 😂 ben mi yanlış goruyorum heyecandan anlamdım
Bebegimm1 ikizannesi000 yerleşme kanamasıdır bende bu şekilde öğrendim önce hafif lekelenmem oldu snra test yaptım silik çıkmıştı usg de gözükmüyordu kese çnkü erkendi adeti geçtikten snra gitsin doktora
turkan2_ Bebegimm1 benm de leknmem oldu kahvrengi hale regl olmdm 6nci gün bugün test yaptm iki kere negatif çıktı sizn ne zaman pozitif ckmsti🤔