Bebeğim 4 ay 24 günlük doktor kontrolünde idrar yolu enfeksiyonu çıktı 6 tane iğne verdi doktor sonrasında tekrar tahlil yapılacak inşallah iğne ile iyileşir. İğne olurken o ağlayınca sanki benim canımdan can gidiyor rabbim bebekleri çocukları esirgesin korusun. Kimseyi sağlıkla sınamasın. Kendimi telkin ediyorum bugünümüze şükür nelerle savaşan güçlü bebeklerimiz var 😢