23 aylık oğlumu bugün karar verdim emzirmedim gün boyunca. Şimdide uyuyor ve yine emmeden uyudu. Tek göğsümü emziriyordum zaten o da taş gibi oldu. Ağlamak uzereyim. Az önce uyandırıp emzirecektim neredeyse. Çok çok az sağdım elimle rahatlatacak kadar. E napıcam ben şimdi nasıl geçicek bu şişlik ağrı 🤦♀️