Daha gecen hafta sagdim 80 90ml gelen sutum 2gundur 60ml zar zor geliyodu bugun resmen 30ml bile gelmedi kizlar ya. 2 3gundur canim biraz sıkkındı ondan mi acaba diye dusunuyorum ama birden bu kadar kesilirmi ya cok moralim bozuldu sizinde boyle oldugunuz donemler oldumu geri cogalirmi sutum yada gittikce azalip bitermi hos zaten ne kaldi ki 20ml. Kuru dut kaynattim bestlak damla ictim rezene caylari ama hicbir fayda etmiyor,bu arada oglumda ememiyor tazyikli geliyor sutum agliyor napacagim cok zor durumdayim