kizimveoglum34 Kızlar 1. ay aşınızı hastanede mi yaptırdınız yoksa sağlık ocağında mı bir de tam 1. ayında mı yoksa birkaç güb geçince mi yaptırdınız ?
Nacafa kizimveoglum34 tam gününde yaptırdım sağlık ocağında. Ama bazen bir gün erken veya geç olabiliyor araya haftasonu girerse
esraeerdogann kizimveoglum34 sağlık ocağındaki hemşirenix ayarlaması lazımdı aslında sağlık ocağında yaptırdım hep hemşirenin belirlediği zamanlarda
Sibelcinar Aşıların nerdeyse çoğunu sağlık ocağı yapıyo biz hep oraya yaptırdık.Ayı dolup birkaç gün sonra yapılabiliyo 🌸