Herkese merhaba, oğlum bir aylık ve abartısız 7/24 beni emmek istiyor sürekli kucağımda emerken uyuya kalıyor ben de uyuduğunu sanıp yatağına bırakıyorum ama iki dakika geçmeden uyanıp ağlıyor tekrar kucağıma alıyorum emziriyorum bu durum beni çok yıpratıyor ev işini bıraktım zaten ama tuvalete bile gidemiyorum. Emzik vermeyi denedim defalarca belki alırsa biraz rahat ederim diye ama emziği tutmuyor. Evde de yalnız olduğum için beni çok zorluyor bu durum. Bana akıl verecek benzer durumu yaşamış olanlar var mı ?