Bebeğim beş aya yakın iki aydan beri avent Yenidoğan biberonla besliyorum reflüsü var yavaş içsin diye şimdi değiştireceğim ama 1+ mı yoksa 6+ Aylık biberon mu almalıyım reflüsünden dolayı az az sık sık besliyorum altı ay olan 330 ml aşırı büyük geldş bana