Kızlar kızım 21 aylık nerdeyse doğduğundan beri kabızlık problemi yaşıyoruz mama değiştirdik gerekli doktorlara götürdük ama yok düzelmiyor aksine gün gectikce ilerliyor. Daha bi kaç gün önce acilde yetiskin lavmani yaptılar ona rağmen çok zor yaptı.gerekli beslenmesini yapıyorum ekstra şu iyi gelir bu iyi gelir diolar deniyorum ama yok düzelmiyor varmi bu şekilde sorun yaşayıp düzelen .artkk ikinmaktan kustuğu zamanlar oluyor çok cani yanıyor çok zorlanıyor 😔