Ldyaarse yardım edeniniz var mı? Benim normalde yok bugün kayınvalidem i çağırdım ama yine aynı yoruldum. kim gelirse gelsin bebekler bizi istiyor ve bizim için yine zor oluyor , uykuya bizsiz dalmadıkları için… Allah sabır versin kardeşim, meme ucunda da süt toplanınca baya ağrı oluyor bende , çünkü yarım emer gibi yapıp uykuya dalıyor saat başı , süt de tabi ucunda toplanıyor gece bir de göğüs ağrısı ekleniyor 😫