Arkadaşlar merhaba daha önce sol mememden mastit olmuştum bebeğim o memeyi tutamadığı için. İki gündür ise sağ mememde biraz ağrı vardı sonra kızarıklık farkettim ve böyle geniş bir alan sertti. Mastit olduğumu düşünerek hemen bebeği emzirmeye, sağmaya ve kolonya ile dezenfekte etmeye başladım. Emzirdikçe rahatlıyordum ve o ağrı hissi geçiyordu. Meme tekrar dolunca tekrar ağrıyordu yani aynı mastit belirtileri… fakat az önce memem boşken dokundum ve yuvarlak küçük kitle gibi bir şeye denk geldim. Çok endişelendim açıkçası iki gün sonraya genel cerrahtan randevu buldum gideceğim ama böyle bir şey başına gelen var mı? Bilmiyorum çok endişeliyim buraya yazmak istedim belki rahatlarım biraz diye