Oğlumda ne yaşamadıysam kızım sağolsun full HD yaşatıyor 🤭 oğlum 3aylıkken uyku düzenimiz oluşmuştu saatleri asla şaşmıyordu. Ama kızımda daha sorun yaşıyoruz. Uykuya dalmada gündüz de gece sorun yok. Ama şöyle birşey yaşıyoruz. Saat 8 de gece uykusuna geçiriyorum uyuyor anında. Ama 1 saat sonra uyanıp 1 saat uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Rutinlerimiz var. Hergün banyo yapılıp kremleniriz. Masaj sonra pijama emme sonra uykuya geçiş sıkıntı olmuyor. Ama işte sonrası tam bir kaos. Sizde durumlar nasıl