Kızım 8 aylık olmak üzere şuan emekliyor ama beni her gördüğünde ağlayarak kucağıma gelmeye çalışıyor bu aylarda ayrılık korkusu oluşmaya başlıyormus. Çalışmıyorum 7/24 zaten beraberiz ben napicam böyle bilmiyorum, hiç bir şey yaptırmıyor bana ayaktaysam bacagimdan tutunup kalkmaya çalışıyor yerde otursam yine tırmanıyo kendiliğinden geçiyo mu ne kadar suruyo siz bu dönemde naptiniz tavsiyelerinize ihtiyacım var