chicharitoo yani aslında iğne ile çıkarmak çok yanlış, ama başka çarem yoktu o anda en hızlı çözüm oydu. Acile o sebeple gitmek istemedim🤣🙊 iğneyi kolanya ile silip uçunu çakmak ile ısıttım, steril olduğuna inandıktan sonra sadece o minik beyaz noktayı ittirdim ve hemen çıkıyordu zaten🙊 farkındayım iyi bir örnek değil ama sadece deneyimimi paylaştım. Bebeğim 1 yaşını geçtikten sonra bidaha hiç tekrarlamadı zaten☺️ umarım sizinkide hiç tekrarlamaz🙏🏽