Benimde bebeğim 2 ay 1 haftalık. Kanlı ve mukuslu kaka, hırıltılı burundu şikayetlerimiz. Doktorumuz inek sütü proteini alerjisi dedi. Yiyecek hiçbirşey bulamıyorum çok zor. Umuyorum en kısa zamanda gider. Atak zannediyordum bu zamana kadarki tüm huzursuzluğu emzirdikten sonra ağız kenarı kızarıklığı bu yüzdenmiş demek ki. Doktor erken başladı erken biter dedi. İnşallah geçer 🙏🏻 birkaç ay dişimizi sıkmamız lazım. Stres yapmayın asıl stresten sütünüz etkilenir. Bol sebze ve meyve yiyeceğiz artık 🙏🏻