İstanbulda yaşıyorum bir kaç gündür hava çok sıcak değil mi sizce de:) evim çok güneş alıyor bebeğim 8 bucuk aylık. Kısa kollu zıbın üzerine alt üst uzun kollu pijama giydiriyorum ama bnce kalın oluyor. Zıbını giydirmesem içim rahat etmez. Zıbınla bırakamam çok ince. Sizce nasıl giydirmeliyim? Ben normalde d eçok sıcaklayan biri olduğum için kendime göre davranmak istemiyorum yoksa çocuk bezle gezer sadece :))😂 nasıl giydirdiğinizi yazar mısınız bana