hogwarts Üzerinde 3 ay içinde tüketiniz yazıyor Kocaman şişe çocuğa çay kaşığı ile veriyorum mümkün değil bitmez Sizinkiler bitiyor mu? 3 ayda bir yenilemeliyim sanırım
Makaron_88 hogwarts ben kendimde kullandığım için oğlumla beraber 3 ayda bitiriyoruz yani o ay sınırını hiç aşmadık aşılırsa ne olur bilmiyorum
Momylion hogwarts bizde yeni başladık bir tatlı kaşığı veriyorum ölçü olarak ama 3 ayda bitmez galiba baya büyük
hayalperest__ hogwarts bende oğlumla birlikte kullanıyorum imkanı yok bitmiyor az da olsa şişenin dibinde kalıyor çöp oluyor. 3 aydan sonra da tadı çok kötü oluyor zaten
Gokce01ay Evet üzerinde 3 ay buzdolabında tutulması gerekiyor açıldıktan sonra bende kullandım bitmiyor malesef ama sizde kullanabilirsiniz bana ezacı öyle demişti
Noriye Makaron_88 kac yasinda basladiniz oglum 1 yasinda doktor tavsiye ederse baslayacagm task nasil sevdimi
Didoana hayalperest__ bizde bugün aldık 16 aylık kızım . Etkisi oldu mu peki sizlerde ? Bizim kız biraz zayıf
Makaron_88 basakhanim34 tabiki şise bitince 1 ay veriyorum bn karaciğerini yormasın diye sonra yine alıyorum
Kuzeymomss hogwarts Benim oğlum da 1 yaşında doktorumuz möllers ya da ocean marka önerdi. Fakat ne kadar vereceğimi söylemedi, sizin bebeğiniz kaç aylık ve doktorunuz mu 1 çay kaşığı vermenizi söyledi?
peloser hogwarts 8 aylıktan itibaren 2,5 ml kendi ölçeğinde veriyorum doktorumun önerisiyle. Bir bucuk ay oldu şişenin yarısına az kaldı. Gerçi arada ben de içiyorum☺️Kaç aylık bebiş bilmiyorum ama bir çay kaşığı az olabilir.
Arven-Perisi hogwarts bu arada haftada 3 gün mü dedi doktorunuz hergun düzenli verilmesi gerekmiyor muymus