Kuzum11 kolik annesi olmak çok zor malesef. Yaşamayan anlamayan herkes öyle yapma böyle davranma diye ahkâm kesmeye bayılır. Bende kolik annesiyim ve bebeğin çok gazlı 3.5 aylık henüz geçmedi kolik ve gazı. Ayağımda sallamak istemesem de mecburen buna alıştı, beyaz gürültüye ninni pişpiş e alıştı, emzik emmesini için(çok çeşit denememe rağmen) sürekli meme vermek zorunda kaldım alıştı. Herkes birşeyler diyor ama ne yaşadığını sen biliyorsun. İnsan o an yeterki uyusun yeterki sakinleşsin diye her yolu denemek zorunda kalıyor. Rabbim yardımcımız olsun, sen kimseye kulak asma. Bebeğin için en iyisini sen bilirsin💮