masatl sadece şunu söyleyeyim bu şarkı hepimiz için geliyor; gel sen ne çektiğimi bir de bana sor, diş nasıl çıkarılır gel de bana sor 😅 gerçekten çok zor 7 ayligiz 3 diş çıktı 4 tanesi daha birden bembeyaz kabardı hepsi aynı anda çıkmaya çalışıyor gece uykuda ağlayıp uyanmalari var acı çekiyor yavrum sürekli diş etlerini kasıyor iştah hak getire. Diş patladığı zaman ishal, onun dışında kulak çekiştirme de olabiliyor ağrı kulağa bile vuruyor düşün. Karanfil ez zeytinyagina koy buzdolabında beklet geceleri diş etlerine sür uyuşturuyor biraz rahat eder.