Kızlar hamilelikten öncede göğüslerimden sıkıntı yaşıyordum vücuduma göre aşırı büyükler, mesela bikini falan alırken alt 36,üst 44 alıyordum. Bebeğim bir aylık emziriyorum. Göğüslerim aşırı büyüdü, ne sütyen bulabiliyorum ne giyecek bişey. Hadi bunları geçtim sırt ağrısından her gece ağlıyorum. Aranızda bu operasyonu geçiren var mı ? Emzirme döneminde oluyor mu ?