ayasaz Sezaryan olalı 3gün oldu ağrım var sizin kaç günde geçtı bazen iyi oluyorum bazen çok gerılıyor sankı dikiş yerım hareket edesım gelmıyor başına gelen varmı 🙏
Busra3460 ayasaz bende sezeryan oldu ve sürekli hareket ettim hastaneden eve geldigimiz gün evi süpürdüm sildim hasta gibi yatmak istemedim aksine eşim ve annem cok yalvardı yat dinlen diye ama ben hep hareket halindeydim
Lilybaby ayasaz ben çok zor iyileştim ağrılarım bi hafta sonra ancak azaldı. Sürekli yürümeye veya uyumaya çalışıyordum. Bebişimi zor tutuyordum. Psikolojik olarak çok zor bi dönemdi ama hızla geçiyor merak etmeyin
Zeliff ayasaz ne kadar çok hareket edersen o kadar çabuk toparlarsın emin ol. Ben hastanede her işimi kendim yapmaya başlamıştım eşimle annem kızıyordu bana yat biz veririz bebeği sana diye. Ama ben dinlemedim hiç koridora çıkıp çıkıp yürüyordum. Eve geldiğimizdede pek durmadım sadece yataktan kalkarken biraz yanma hissediyordum geçiyordu hemen. Oda kısa sürede kayboldu. Bol bol yürüyün. Ben canımın kıymetini bilmeyenlerdenim o huyum işe yarıyor bazen😅
busraterim ayasaz yani herkeste aynı olmaz tabi ama ben yürümeme rağmen 8.günde geçti ağrılarım 2. ve 3.günlerde ağrılarım inanılmaz arttı bazen oturduğum yerden kalkamıyordum acıdan 2 kere yığılır gibi oldum vücudumun enerjisi bitti bi an. Çok ağladım hatta sezeryan hiç istememiştim zaten inşallah sizin öyle olmaz hemen geçer
baharat Bende 2 ay önce sezaryen oldum.Benim doktorum çarşaf gibi esnemeyen bir kumaştan sıkı kuşak yapın dedi yaptık ve çok rahatlattı dikiş ağrımı, deneyin kuşak destek oluyor o kısma.Onun dışında 6.günde desteksiz kalkabiliyordum anca.Geçmiş olsun
TubaB ayasaz bir hafta sonra hareketlerim çok rahat olmaya başladı ,yürürken iş yaparken ağrı hiç olmadı… ama emzirmek için öne doğru eğiliyordum o dönemde ve o zaman çok ağrıyordu yapmamak gerekiyor … 1 ay sonra da yüzüstü ağrısız yatmaya başladım.
mand21 1 hafta falan sürdü ama sonrasında da evde iş falan yapmadım kayınvalidem vardı o yaptı işleri sağolsun. 3 buçuk ay oldu ara ara sızlar dikişlerim. Bol bol dinlenmek gerekiyo içerde baya açık bi yara var aslında o yüzden yardımcı olan da varsa elini bi işe sürmemeye çalış. Bebeğin uyudukça sen de uyu cidden çok önemli bu. Dinlenmek iyi gelecektir
Liderbey ayasaz bir hafta sürdü benim ki yerimden kalkamıyordum. Korse takamam hayatta dedim ama korse takınca anca dik yürüyebildim doğrulamıyordum
2delibirarayagelmemeliydi ayasaz çok normal şuan böyle olması benimde öyleydi ama bebeğim yoğun bakıma girince 4.gunde ayaklandim unuttum agrilarimi ama uzun sürüyor biraz toparlanmak