megelif23 Merhaba güzel anneler biz altı aylık olduk ve tadıma başladık altı gündür kaka yapmıyor normalde iki günde bir kaka yapıyordu zeytınyagı ve kayısı denedım hala kakasını yapmıyor eczaneden fitil mi alsam yoksa doktora mı gıtsem bilemedim
AyEmRa megelif23 fitil önerilmiyor. Tembelleştiriyor diye. Kabak deneyin o da işe yarıyor. Bizim de hep kabız. Çok katı kıvamı var napıcam bilmiyorum 2 aydır böyle
KubeyHatun megelif23 Bize lavman verdi ama katı kaka yapıyordu. Katı kaka varsa mutlaka lavman yapacaksın dedi.
Baybyy Ben doktora ek gıdaya baslayacagimiz zaman özellikle onu sormuştum ek gıdaya başladığımda kaç gün kakasını yapmaması normal diye 5gun demişti isterseniz ya fitil ile yaptırın yada doktora danışın