Kızlarr bebeğim 5 günlükken sarılıktan dolayı hastanede yattık o zamana kdr bile cok uyumuyodu kilo verdiği için mama takviyesine basladık suan sürekli uyuyor 2 saatte bir emzirmek için uyandırmaya calısıyorum uyanmıyor bezini açıyorum ancak öyle mememde yine gözlerini kapatıyor emiyor ama gözler kapalı. Tekrar sarılık olmasından cok korkuyorum sağdığım sütü bile verirken gözlerini açmadan devam ediyo uykuya😞😞😞😞😞