Hanımlar süt alerjimiz var evolvia rp kullanıyorduk kilo almadığı için doktorumuz dün mamayı değişti. Aptamil pregomin syneo yazdı. Ama kullandığımda itibaren vücudunda benekler olusmaya başladı. Alerji maması böyle yan etki yapar mı kullanan var mı kilo aldırıyor mu. Memnun kaldığınız alerji maması var mı