Arkadaslar merhaba bebegim 6 aylik gece cok uyandigi icin kasik mama aldim gece olanindan hero baby simdi ben once bu kasik mamayi verip ardindan normal mamayi mi verecegim yoksa sadece bu mamayi verip yatiracakmiyim kasik mamadan ne kadar vermeliyim 6 aylik bebege aydınlatırmısiniz