Bebeğim 3 ay 4 günlük ancak yaklaşık bir ay erken doğdu. Şu an aylıklarına göre her şeyi normal refleksleri de çok güçlüydü. Bir haftadır takip ediyorum ani sesler tepki vermiyor, beni görene kadar susmuyor, çıngırağı çok iyi takip ediyor ama göremediği zaman ona da dönmüyor. Başını dik tutabiliyor, etrafı çok güzel seyrediyor ama sanki beni duymuyor gibi hissediyorum😞 konuştuğumda bana bakıp gülüyor(ses çıkarmadan) etraftaki herkese, ışığa, telefona, televizyona dikkatlice inceliyor ama sesleri duymuyor gibi. İşitme testini geçmiştik ama bugün 3 doktora götürdük kimse ner bir şey söylemiyor. Bu durumu yaşayan var mı? Ya da 3 aylık bebeği olanlar sizin bebekleriniz nasıl?