Kızlar haftaya 4 aylık olucaz kızım bugun kendi kendine dönmeyi öğrendi. Ama şöyle bi sıkıntı var yüzüstü durmaktan hiçbi zaman hoşlanmadı. Dönüp yüzüstü pozisyona geldiği zaman kendini geri döndüremiyor ve ağlamaya başlıyor. Sevdirmek için neler yapabilirim