Mama yerine artık 1yas olduğunda süt verbilyomuyuz tabi ek gıda ek olarak
Denooomii vermemeniz daha iyi. Yoğurt, kefir, ayran daha sağlıklı
Denooomii süt sağlıklı değil 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama almalı..