Lalekalbur20 amines ben sağlık ocağına gittim ebe bana ordan 3 kutu hap verdi. 3 ay boyunca düzenli kullan dedi. Kullandım saçım eski haline döndü. Bi ebenize danışın derim.
Nefin amines hiçbir şey yapmanıza gerek yok, 2 ay boyunca çok dökülüyor sonra azalıyor ve bitiyor. Ben ekstra hiçbir şey kullanmadım bir ara avuç avuç dökülse de, saçlarım eskisi gibi şimdi, 9 ay oldu doğum yapalı bu arada
Durukusum-10 amines trendyolda dr. Tayyaröz ‘ün keratin bakım sütü var ben denemek için aldım 1 aydır kullanıyorum dökülmeyi azalttı ve doğumdan sonra saçım çok karışıyordu açana kadar da yolunuyor bir o kadar dökülüyordu artık bu ürünle çok kolay açılıyor çok memnun kaldım tavsiye ederim
havvaturkmen Benimde 3.ayda başladı dökülme bir an kel kalacağım sanmıştım ama altıncı ayda yavaş yavaş azalarak dökülme yavaşladı yeni saçlarım çıktı ben bioblas sarımsak özlü şampuan kullandım bende baya işe yaradı
Misssitare amines benim normalde de çok dökülürdü hamilelikte hiç dökülmedi. Doğundan 2 ay sonra tekrar dökülneye başladı. Vitaminleri tekrar kulanmaya başladım. Şu an daha iyi. Yani ben vitamin kullanmayınca çok dökülüyor anlamadım. Ocean mumy kullanıyrm
Poyrazimmm amines geçiyor merak etmeyin normal şeyler bunlar hic bişey engellemiyor dökülmesinin ama biotin kullanabilirsiniz en azindan yavaşlatır tabi dr kontrolünde kullanin benim dr um önermedi bebek küçük böbreklerine zarar verme daha az emzirecegin dönemde basla dedi bende baslamadim bebegim 10 aylık 1 yaşına girince başlarım artık 😁😁ama bi yerde okudum saçınız uzunsa biraz kestirin diodu ne kdr etki eder bilemem bu da bi fikir🌸
Yigitinannesi0312 amines öncelikle saçlarımı küt kestirdim kısa Sonra bebeğimin samluanini kullanmaya başladım. Ersağ bebek şampuanı Şimdi yok.denecek kadar azaldı He bı de d vitamini damla ve hap Pekmezli sut
Cansukarky0 amines hiç bir şey işe yaramadı nerdeyse kel kaldım ön taraflar açıldı ama 6.aydan sonra bayağı azaldı dökülme dökülenlerde çıkıyor
Asafbaby bebitomm13 ay bende aynı durumdayım 3. Ayda afet oldumm dökülmem arttı aşırı derecede 4 bucuk aylık oldu adet olmadım korunuyorum ama yinede ya birşey oldu diye de korkuyorum 😀 Dr sordunuz mu adet olmayışınızı? Benim günüm geldiğinde ağrı oldu sonra geçti
bebitomm13 Asafbaby ya aynı bende de oldu günüm geldi o hafta hep adetli gibi kasıklarım ağrıdı ama adet olmadım.hala da yok 12 gün geçti.biz bi de korunmuyoruz 😅 erken gebelik testinde cıkmadı bi şey.kime sorsam normal bir durum diyo.emzirirken böyle düzensiz olurmuş hep
Ahsenlivaninannesi amines benimde 3 hafta öncesine kadar çok dökülüyodu artik korkmaya başlamıştım saçlarım baya seyrelmisti kel kalcam dedim arastirdim URBAN marka şampuanin saç dokülmelerine karşı olanı alıp kullandım etkisini kesinlikle gordum ama hala eskisi kadar olmasada döķulme var o zamanla geçiyor galiba ama onu en aza indirebiliriz
Agg2408 Ahsenlivaninannesi bende urban care biotin cafein kullanıyorum şampuanını ve toniğini bi sürü yeni saçım çıktı tonik çok işe yarıyo
Jajajaja amines doktor bana da kan ilacı verdi saç dökülmesi için Bi de E vitamini verdi Bebeğe de kan ilacı veriyorum diye kendi kan ilacımı kestim biseu olur korkusuyla siz bebeğe kan ilacı veriyor musunuz
birtatlivera amines Evet doğumdan 5-6 hafta sonra başladı, 6. Aya kadar devam etti. Üst ön yan kısımlar yaşlı amcalar gibi açıldı kel kaldı. Sonra tekrar kendi kendine çıktı Şuan büyüyorlar. Hatta Şuan onları yatıştıracak birşey kullanmak gerekiyor çünkü çok çirkin görünüyorlar tarayıp yapıştırmayınca. ☺️ Ben hiçbirşey kullanmadım.
BabyArel Jajajaja hayır oğlumun kontrolü için gittim çocuk doktoru söyledi saçlarımın 4.ayda dokuleceğini buna istinaden vitamin yazdı