4.aydan sonra başladı normalmiş cilddye gittim xpecia diye bi takviye verdi yorumlarıda güzel işe yaradı şampuanla olcak iş değil o kdr şampuanda kullandm,trendyola yada eczanelere bi bakn isterseniz pembe renkli kutusu yorumları iyiydi,ama emziriyosanz ecznye danşn derim. Ben emzirmyrm çnkü