MonicaGellerCB zeynepozkar üzülmeyin. Belki de etrafı keşfetmek istiyordur. Benim bebeğim de öyle yapıyor. Ben memeyi verirken ağzına sıkıyorum önce böylece hemen alıyor. Bu arada tazyik varsa kendinizi mutlaka sağın. Ben sağıyorum böylelikle olmuyor ya da az oluyor.
Kubra226 zeynepozkar evet çişli bez var doktor değil de sağlık ocağındaki hemşire gayet iyi kilosu dedi bazen böyle olabilir dedi 4. Ay da duraklama donemiymis. 6.aya kadar almazsa o zaman sorun olur dedi. Sizinki kız mı erkek mi
MonicaGellerCB zeynepozkar ha bir de pes etmeyin hemen. Mümkünse kucağınızda gezdirerek emzirin. Ben öyle yapıyorum.
zeynepozkar MonicaGellerCB bende her yolu deniyorum uyku hali gezerek ama artık tükendiğimi hissediyorum
MonicaGellerCB zeynepozkar sizi çok iyi anlıyorum. İnanın aynı durumdayız. :( Allah kolaylık versin hepimize.
zeynepozkar MonicaGellerCB çok sabrediyorum emzirmeyi bırakmayı düşündüm mama vermeyi düşündüm ama yapamadım kıyamıyorum da kuzuma anne sütü alsın diye 🥲🥲 Ama her işin başı sabır demişler 🤲🏻🤲🏻
MonicaGellerCB zeynepozkar sakın yapmayın lütfen. Anne sütü alsın bebişiniz. Demek ki zor bir bebek ama başaracaksınız, başaracağız. 🥲Ben de zorlanıyorum inan ki ama sabrediyorum. Dediğiniz her işin başı sabır ve sabrın sonu selamettir. :))