Busrammmm Kızlar size sorum ailenizden birisi engelli olupta onun raporu ile araba alan var mı.Eşininizin ailesinden olupta alanlarda olur.Şimdi benim babam ve annem maalesef engelliler çok şükür iyiler ama. biz 5 kardeşiz benim eşimin ve ablamın eşinin arabası var sadece diğer kardeşlerimin durumları çok iyi değil araba alacak kadar değil yani ben diyorum ki biz araba almak istesek ne gibi yol izlememiz gerekir sıkıntı doğuracak konular neler dir bilen birileri varmıdır.
Doruk-_ Busrammmm benim ananem aldı annem tek çocuk ananemin adına araba abim sürüyor ananmei doktora götürüyor getiriyor 5 yıl satamıyoruz arabayı 5 yıl sonra araba anneme kalıyor işte abime devir edecek Allah sağlık verdin annemin 99 raporu yüzde
Mysmrtfrt Busrammmm öncelikle bu konuda kardeşlerinizle önceden anlaşmanız gerekiyor 5yıl satamıyorsunuz zaten. Ama 5yıl dolduktan sonra satmak istediğinizde araba ailenizin üzerine olacağı için diğer kardeşleriniz miras gibi bizim de hakkımız deyip pay isteyebilirler. Üzerinize geçirirken imza vermeyebilirler. Genelde bu çok sorun oluyor
Tuchee Busrammmm canım yüzdelik dilime göre arabanın fiyatı belirleniyor.Yani engel durumu ne kadar yüksekse fiyatı o kadar yüksek araba alablr .Normal de 5 yıl satışı olmuyor ama bu sene kanun çıktı belli bı vakit geçtikten sonra ve para ödedikten sonra satışı yapabiliyorsun sorun olmuyor ve araba engelli kişi üzerinden alındığı için 2 tane ayrı sürücü belirlenmek zorunda .
Atesbebek Birde arabayı belli kişiler kullanabiliyor Yani 1. Derece diye biliyorum . Annenizin üstüne alınan arabayı ablanizin eşi kullanabilir mi bilmiyorum onu araştırın. Bide duan çok ciddi araba sıkıntısı var bulmanız baya zor olacaktır
Tuchee Kızlar ben de birşey soracağım .Bizde daha önce aldık ve yıl dolmadan satmak zorunda kaldık sattık .Şimdi rapor zamanı tekrr geliyor ve yine alincak araba .Ve babam bayağı yüksek model almayı düşünüyor . Yaşlı bakım aylığı kesilir mi bu durumda dedemin maaşına birşey olur mu ondan tedirgnz bu konuda bilgnz var mı
Serifemete Tuchee yüksek model aldığımız için abimin engelli aylığı kesildi ama annem bakım maaşı almaya devam ediyor
Serifemete Birinci derece olmasına gerek yok sanırım bizde babam ve eniştem yazıyor ama .şoför hariç iki kişi yazdirabiliyorsun. Abimde öyle yuzzde doksan engeli olursa mı alınıyor öyle bişey diye biliyorum heyete falan giriliyor ediliyor arabanın bayiisiyle iletişime geçiyorsunuz ordan size engelli için ne kadar olduğu soyleniyor
Tuchee Serifemete peki rapor yenilemeye gttgnzde tekrr maaş yenilenmedi mi canım ve ne kadar yüksek araba aldnz sorablrmym kime sorablrm resmi olarak bunun bilgisini almak için acaba
Busrammmm Yüksek marka verilmiyor diye biliyorum yani audi,BMW,Mercedes gibi diğer arabaların da çok üst modelleri verilmiyor muş 1 004 000 üstü olmuyormuş birde alınacak olanlarda en boş paket arabalar mış öyle mi