Ben çoraplarını falan çıkartıp soyuyodum üşüyüncede uyanıyodu burnunu sıkıyodum ayaklarına vuruyordum altını değiştiriyodum inan bir saat uyandırmaya çalışıyodum sonra 10 dk emmiyo tekrar uyuyodu sonra tekrar baştan 😅 biz sarılık olmadık allaha şükür 🙏